torsdag den 8. december 2016

Lidt om hvad jeg er for én..

Mine weekender på det sidste har været ualmindeligt spændende. Så spændende at jeg begynder at grue for at det kan gå lidt ned af bakke igen. Hvad det jo også kommer til, men det er ok. Så længe at følelsen mellem Han og jeg fortsat er til stede, nærheden, de uartige lyster, liderligheden, ønsket om smæk, dominans, submission.. Jo ældre jeg bliver jo mere bliver jeg klar over, hvor vigtigt det er i mit liv, og hvor meget jeg har brug for det.. Bevares, alle har brug for sex, men jeg har brug for mere end det.. Gør det mig så til en liderlig tøs der bare vil have mere og mere.. Ja, det gør det, men jeg føler også at jeg i sidste ende giver og overgiver mere af mig selv, mere af mit indre,  mere af hvem jeg er, end hvis jeg bare var til ind-og-ud-af-kussen sex..




Denne sidste weekend var ingen undtagelse. Fredagen fyldt med fest og farver, forrygende selskab, god mad, og en mulighed for at gå ud i næsten fuld offentlighed og lufte korsettet. Noget der ikke sker særlig tit, men noget jeg elsker. At blive spændt ind og vise min hvepsetalje og mine hofter frem, vise den glade sprudlende person jeg også er frem til omverden, pænt indpakket. For, indrømmet, selvfølgelig er jeg en smule exhibitionistisk, og selvfølgelig kan jeg lide at vise mig lidt frem og vide at Han er stolt af at det er Ham som har mig med. Hvilket slet ikke stemmer overens med min jyske baggrund og den jantelov jeg er opdraget under, og hvor man endelig ikke skal tro man er noget..




Lørdagen var noget ganske andet. Inviteret til et mere privat selskab. Hyggeligt at sidde at småsnakke, om løst og fast, et spørgsmål til mig, og et lidt for rapt svar jeg ikke havde overvejet først, derefter dyb tavshed.. I et par sekunder for længe, et par sekunder som lynhurtigt lod mig vide at jeg vist havde overskredet en grænse. Som alle de tilstedeværende opfattede. Et rapt svar som ikke på nogen vis lod mig være i tvivl om, at det ville komme til at koste.. Mig som et øjeblik efter lidt fnisende bemærkede, at jeg ikke brød mig så meget om buret jeg kiggede på. Ikke noget for mig. Et bur jeg meget hurtigt derefter kom til at sidde i. Blindfoldet, med spredte ben, nøgen kusse og knæene bøjet op mod maven. Med fuldstændig frit udsyn til kussen, den eneste måde at sidde i det trange bur i, efter han havde anbragt mig. Med hænderne om anklerne for at holde knæene bøjede så jeg kunne være der.. Og så sad jeg der. Jeg ved ikke hvor længe, mens Han gik, og jeg kunne høre stemmer fra resten af de tilstedeværende mens de gik rundt og talte. Længere væk i rummet, så tættere på var stemmerne, og jeg koncentrerede mig voldsomt for at høre om jeg kunne genkende Hans skridt og Hans stemme.. Alt imens min kusse blev mere og mere våd. En situation jeg aldrig aldrig havde været i før, og som jeg aldrig havde forestillet mig Han ville sætte mig i. Og længe..



Bagefter spændte han mig op i en bjælke i loftet i nogle manchetter, og varmede min ikke særligt kolde krop med hvad Han havde lyst til at ramme den med. Flogger, tyndt spanskrør, en ualmindeligt effektiv tæppe- og tøsebanker.. Mens Han hviskede ord i ørerne på mig, ord om at Han havde lyst til at se hvordan Hans pik gled ind i munden og ned i halsen på mig, helt i bund, og bagefter tage mig i røven.. Ord så effektive at alting nærmest flød sammen inde i hovedet og kussen på mig af liderlighed og fornedrelse over at jeg var så nem..



Han løsnede mig, trak mig over til en seng og gjorde derefter alvor af truslen om pikken i min hals, fornemmelsen af Hans pik, jeg bare elsker lige indtil jeg ikke elsker det alligevel. Og så elsker det igen. Hvorefter han vendte mig rundt på alle 4 og tog mig bagfra i en kusse så våd at jeg overvejede om han overhovedet kunne mærke mig for alle mine safter.



"Jeg vil tage dig nu i røven", sagde Han.



Mit hoved, mine tanker, "nej, det kan Han ikke finde på, det har Han aldrig gjort foran andre før, Han ville ikke bruge mig på den måde, vise præcis hvad jeg er for én på dén måde. Han ville ikke sætte mig på plads på dén måde. Det ville Han bare ikke gøre, Han ville ikke." Men det ville Han..
Derefter husker jeg ikke så meget mere..



.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar