lørdag den 12. december 2015

Fagre nye verden..

Som den kvikke måske har set, er der ikke så kommet mange indlæg nye på bloggen på det sidste. Det er der kun én grund til, nemlig at livet for øjeblikket gør at jeg ikke har så meget tid til at skrive. Ingen triste undskyldninger om det ene eller det andet, jeg har det forrygende godt, Herren og jeg har aldrig haft det bedre, sex og kink er fantastisk, det samme er alt det andet..



Men, som jeg før har skrevet, er et hul et hul, og der er kun så mange måder man kan bruge det på (måske, men citat fra en journalist på de uartige bladsider, jeg havde den fornøjelse at møde). I min verden betyder det, at jeg gerne vil skrive noget som ikke er helt det samme hver gang.. Man kan godt blive lidt træt hvis man hver gang læser det samme.. "Så tog han den pisk og den, smækkede mig der og der, og jeg blev vildt våd i kussen og liderlig.." ;-) (Og, det blev jeg..)



Bloggen består, jeg skriver når jeg har noget at skrive om, MEN, jeg har opdaget et medie, hvor man kan skrive små uartigheder og spidsfindigheder, uden at det kræver den tid jeg ikke ikke altid har..



Twitter!!



Så, hvis du vil vide lidt fra fannyo's hverdag, så følg mig dér ( @fannyosfantasi ), ellers, så er før-nytårs fortsættet fortsat at skrive mindst! 2-3 indlæg om måneden. F.eks. har jeg en plan for nytårsaften..



.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar